Save me

Hade en underbar dag igår med Viktoria i Gävle. Shoppade och åt god mat. Mys!
Dock blev min förkylning ännu värre och jag tror att jag har feber.
Inte världens bästa timing med tanke på att jag har ca 1500 ord kvar att skriva på min extended essay för att den ska bli klar. Vilket den ska vara om drygt 1 vecka. Eller om 5 beroende på vad som faktiskt är sant. Blir så jävla förvirrad av alla som säger olika saker. Om den ska vara helt klar om 1 vecka så är jag ganska körd. Har fortfarande inte fått ihop så jag kan skriva något om min undersökning vilket betyder att jag måste ordbajsa fram en massa skit som den ska vara klar då. Måste skriva ihop minst 2300 ord idag och sen får jag helt enkelt fråga Greg imorrn. Om jag orkar pallra mig till skolan.
Nu är det i alla fall dags att ordbajsa nåt så in åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0