Som att springa in i en vägg

Herregud. Ingen mjukstart här inte.
Extended essay ska vara inlämnad (second draft) om 3 veckor. Sen first draft har jag skrivit ungefär ehh.. ingenting. Independent study ska vara "klar" till nästa vecka och då ska vi även prata inför klassen om vad det är vi har gjort.. Vad är det jag har gjort egentligen?
Sen har jag även World Lit och TOK uppsats som ska skrivas. Dom sakerna behöver egentligen inte vara klara förrän vid jul. Men om man har en lugn stund nu så är det lika bra att passa på och skriva de nu istället för mitt i terminen när man har 129344826830682 saker som ska göras samtidigt. Känns lixom mer logiskt att göra undan saker som man redan vet om innan det kommer fler, oväntade saker.
Imorgon är det Graduation Day. Jag känner inte alls för att gå så jag skiter nog i de.
Känns som att jag är påväg att bli sjuk, eller möjligtvis bara förjävla äckligt förkyld.
Supertrött och drömde inatt att jag hostade sönder hela halsen + att på bussen hem idag va jag alldeles kallsvettig och klibbig på hela kroppen. Alla dessa saker sker alltid precis innan jag får en dunderförkylning. Så just nu inväntar jag bara att den ska knocka ut mig totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0