Sludder och sömnproblem

Sov totalt 3 timmar natten mot måndag. Utspritt över hela natten. Gick och la mig 9 pga att jag inte mådde alltför bra och somnade inte förrän halv 12. Strax efter halv 1 vaknade jag för då va mamma upp. Låg därefter vaken till 5 pga hosta och klockan 7 ringde klockan och en utmattad, sjuk Johanna klev upp ur sägnen. Gick till skolan till halv 9 och planerade Programdagen (som förresten tog plats idag och var en succé!) samt gick till matten. Efter matten väntade ett 3 timmar långt hål på mig och jag åkte hem.
Dagen fortsatte med att jag sjukanmälde mig och låg i soffan och tyckte synd om mig själv.
När det (äntligen) blev dax att sova vägrade mamma låta mig om jag inte åt något vilket jag inte kunde eftersom jag mådde illa, va helt svag i hela kroppen av feber samt inte kunde svälja pga halsont. Så jag satte mig vid köksbordet och grät istället. Lyckat!
Efter att jag tagigt Lemsip (bra skit som är köpt i England) och väntat i cirka 30 min lyckades jag, liggandes i sängen, få i mig en liiiiten skål youghurt med banan i. Mums!
Strax innan 9 går en halvt vinglande, sluddrande Johanna mot sängen och däckar innan huvudet ens träffat kudden.
Behövs kanske nämnas att vinglandet och sluddrandet var en följd av Lemsip vilket påminner mig att jag måste till London och bunkra upp!
Vaknade i alla fall något mer utvilad vid halv 7 och orkade faktiskt ta mig iväg till skolan på programdag och vann inte ett piss. Kul liv. Vi hade fortfarande bästa motiveringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0