Skojiga listan

Inne på sista boken nu. Ca 60 sidor kvar.
Måste även skriva minst 3.5 sida till på IS innan den är klar.
Men lyckas dock alltid hitta annat som är "viktigare" att göra.
  • OH! Nu bidde jag törstig. Dax att dricka!
  • Ojoj, bara 5 timmar kvar tills jag ska vara hos Emma. Bäst jag duschar nu så jag hinner.
  • Nämän, jag behöver visst nya skor till i höst. Bäst jag letar nu så jag hinner få dom innan slutet på oktober.
  • Hoppsan, nu måste jag gå på toa.
  • Men du! Undra om Emma är inne på Facebook nu för då kan jag passa på att fråga henne däådäådäådä.
  • Ojoj, ont i huvet.
  • Men undrar vad som händer i nästa avsnitt av 2½ men. Måste kolla upp de ju!
  • Tusan, jag har ju inte bloggat på ett tag. Kanske ska göra det nu.
Måste allvarligt vara något fel på mig.
Kissnödig igen, Jävlar du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0