Jävla idiot

Klockan är inte ens 1 och jag har redan läst hela Educating Rita samt läst första akten i Tartuffe. Det börjar ljusna känner jag.
Så.. för att göra småändringar på min checklista..

Läsa Parfymen (check!)
Läsa Fröken Julie (check!)
Läsa Dvärgen (snart check!)
Läsa Tjuven (snart check!) (numera check!)
Läsa Tartuffe (snart check!)
Läsa Educating Rita (check!)
Läsa The Color Purple

så nu är det bara halva Dvärgen (vilken jag hoppas att jag blir klar med innan jag åker till Bella tisdag-onsdag-torsdag (nån gång efter måndag iaf) så att jag kan börja med The color purple så att jag sen är klar innan lördag då jag ska gå ut med Emma och helst vill slippa tänka på en massa skit som har med skolan att göra!
Ska även försöka göra klart Independent study till veckan efter att jag varit hos Bella och kollat på dom resterande 2 skräckfilmerna som krävs för att jag ska kunna slutföra min arbete. Känns verkligen superskönt att jag tagigt tag i allt det här dom sista tre veckorna! Älskar att jag har sån pli på mig själv!
Min tanke innan sommarlovet: "Nu ska jag sätta mig dom första 3 veckorna och göra klart allt som har med skolan att göra så jag slipper tänka på det resten av sommaren!"
Min tanke när sommarlovet väl började: "Fyfan vad skönt med sommarlov! Nu ska jag inte tänka nå mer på skolan på 10 hela jävla veckor! Screw dedär som jag planerat att göra! De löser sig!"
Min tanke nu såhär 7-8 veckor senare: "Jävla idiot!"

Kommentarer
Postat av: HELEN - SKÖNHETSBLOGGEN

svar: Du som skulle passa så bra i lila:)

2011-08-12 @ 07:05:33
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0