Ingen sommar utan sol. Ingen vinter utan -30

Vilket jävla väder. Suger ju. Märks inte ens att det är sommar ute.
Men jag vägrar ge upp mitt hopp om att det blir sol igen! Jag fixar inte vinter riktigt än. Måste få suga i mig lite mer av sommarvärme och solsken innan jag är redo att tackla -30 igen.
Det är läskigt när det slår mig att det här är mitt sista riktiga sommarlov. Nästa gång jag slutar skolan inför sommaren har jag inte sommarlov egentligen. Då är jag klar. Finished. Done.
Vad fan ska jag göra med mitt liv då?
Jobba? Inte fan orkar jag plugga igen iaf det är en sak som är säker.
I lördags va jag ut med min vackra Emma Lysén. Verkar som att vi ska ut igen på onsdag. Och på lördag. Men då får vi sällskap av lite fler. Och förhoppningsvis så slipper jag få öl + cider spilld över halva mig. Trevligttrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0