I don't care what the whisperers say 'cause they whisper too loud for me

Nöjd tjej har precis gjort om i rummet. Och i garderoben!
Nya lampor och förvaringslådor i garderoben.
Nytt soffbord, vas + "plasgt"rosor och förvaringslådor i rummet. Sjukt nöjd! Super snyggt blev det. Och mycket mer praktiskt.
+ att jag numera hittar i garderoben och inte behöver leta i blindo och alltid komma ut med fel saker i händerna.
Har även satt dit sladden till min sänglampa så den hänger inte löst längre + att jag tvingade pappa att (äntligen) sätta tillbaka "plattan" som sitter för ingången till parabolen som jag har i mitt rum. Den har varit borta i ca 2 års tid nu. Känns skönt att den inte ligger på golvet framför tvn hela tiden nu.
Och sen listade pappa även ut att jag helt enkelt kunde ta tv-dosan till deras tv nere och använda på min tv här uppe. Min på-knapp på min egna har jag visst haft sönder. Blev helt jävla chockad när det fungerade att styra med den! Utan att göra ett skit! Så jävla coolt!
Hittade mitt schema på Dexter idag inför skolstarten.
Det suger, om möjligt, ännu mer än förra schemat gjorde. Iaf så är det lika dåligt. Men förhoppningsvis lär jag mig att acceptera det precis som förra året.
Åh, justja! Bara 2 sidor kvar att skriva på Independent Study!
Sen ska jag bara skriva klart frågespappret till min Extended imorrn och så har jag (otroligt nog) avklarat allt jag skrev upp på min checklista tidigare. Yeahy! Jag är jävligt förvånad att jag haft sån pli på mig själv sen jag kom hem från Spanien att jag lyckats göra klart allt. Helt. Freakin'. Jävla. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0