Graduation Day!

Kändes helt sjukt att se alla gamla IBare tillbaka på skolan i sina studentmössor i väntan på att få sina diplom. Shit alltså. Är fruktansvärt avundsjuk men det är bara ett år kvar tills jag själv står där! Och bara ca 9 månader kvar tills jag är helt klar med IB!
Om jag inte behöver ta retake för att jag inte blir godkänd men det hoppas jag på att jag ska slippa. Ska plugga som en tok dom nästkommande månaderna så jag är mer redo än vad man kan vara inför exams.
Ikväll blir det iaf fest. Ska sticka hem till Emma om dryygt 1 timme för före förfest festande. Yeahy!
Nice evening.
Hoppas förresten att de är sjukt med folk på stan imorrn när lördagsmarscherna startar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0