Checklista

Har nu gjort en lista på allt jag behöver göra innan jag börjar skolan igen:

Läsa Parfymen (check!)
Läsa Fröken Julie (check!)
Läsa Dvärgen (snart check!)
Läsa Tjuven (snart check!)
Läsa Tartuffe
Läsa Educating Rita
Läsa The Color Purple

Skriva klart Independent study (vilket inkluderar kolla på ytterligare 2 skräckfilmer och hoppas att jag inte klöser upp hela ögonlocket då)
Försöka skriva ihop mer på extended (vilket inkluderar att jag måste dela ut mitt fårgeformulär)
Efter att jag gjort allt de (har ungefär 3 veckor på mig) är jag redo för skolstarten!
+ Att jag gärna skulle få lite tid över till att läsa några böcker som jag själv valt att läsa
Russell Brands självbiografi (x2)
Pappersväggar
Sleepy Head
En Jo Nesbö (norskt ö egentligen) bok som jag inte kommer ihåg namnet på
Paganinikontrakten

Känns ju som att jag hinner med allt dedär på 3 veckor! Lätt!
Därför! SKa jag nu fortsätta läsa Tjuven i räserfart för att bli klar med den för att sen avsluta Dvärgen.
Då äre ju för fanken bara 1 riktig bok + 2 pjäser jag är tvungen att läsa! Gött!
Kommer dock ta minst till på söndag innan jag läst ut både Tjuven och Dvärgen eftersom böckerna typ.. suger.
Hörs igen när checklistan är avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0